Πως μπορώ να κάνω αλλαγή ή ακύρωση της παραγγελίας μου?

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μέχρι και τη στιγμή που θα επεξεργασθεί από το τμήμα ηλεκτρονικών πωλήσεων μας. Μετά θα πρέπει να γίνει αποστολή της στην διεύθυνση των γραφείων μας, αφού ολοκληρωθεί η παράδοση της στο χώρο σας. Έτσι θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε άμεσα στην επιστροφή.

Δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει αλλαγή της παραγγελίας εφόσον δοθεί. Εάν η παραγγελία σας δεν έχει επεξεργαστεί από το τμήμα ηλεκτρονικών πωλήσεων μας, μπορεί να ακυρωθεί και να πιστωθεί το ποσό, επιτρέποντας σας να προχωρήσετε σε νέα παραγγελία με το σωστό προϊόν (-ντα).


Η παραγγελία μου έχει χαθεί, είναι ελαττωματική ή ελλιπή

Εάν η παραγγελία σας έχει χαθεί, παρακαλούμε να ανατρέξετε στο αντίστοιχο email επιβεβαίωσης αποστολής στο οποίο αναφέρεται ο τρόπος αποστολής.

Για παραγγελίες οι οποίες έχουν σταλεί μέσω εταιρείας courier παρακαλούμε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για τον αριθμό αποστολής.
Για παραγγελίες οι οποίες έχουν σταλεί μέσω εμάς παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα επικοινωνίας.
Εάν κάποιο προϊόν (-ντα) της παραγγελίας σας είναι ελαττωματικά , παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εντός 7 εργάσιμων ημερών από την αποστολή στα τηλέφωνα επικοινωνίας μας.

Εάν η παραγγελία σας είναι ελλιπής, θα παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε στο store@filofax.gr ή στα τηλέφωνα επικοινωνίας μας για να σας βοηθήσουμε περαιτέρω.


Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής και πως μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία αποστολής?

Η παραγγελία σας μπορεί να σταλεί μέσω εταιρείας courier ή με δική μας αποστολή. Σε οποιαδήποτε περίπτωση θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης αποστολής στην οποία θα αναγράφεται ο τρόπος αποστολής της παραγγελίας σας. Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 2 έως 4 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής.

Στην περίπτωση εταιρείας courier θα σας σταλεί ο αριθμός αποστολής για να μπορέσετε παρακολουθήσετε την πορεία της μέσω της ιστοσελίδας courier.
Στην περίπτωση της δικής μας αποστολής παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα επικοινωνίας για να σας ενημερώσουμε αντίστοιχα για την πορεία της αποστολής σας.


Πως μπορώ να κάνω αλλαγή της παραγγελίας μου?

Λυπούμαστε που αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο σε ελαττωματικά προϊόντα. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο store@filofax.gr μέσα σε 7 εργάσιμες από την παράδοση της παραγγελίας σας εάν το προϊόν (-ντα) είναι ελαττωματικό.

Εάν έχετε προχωρήσει σε παραγγελία λάθος προϊόντος, παρακαλούμε να επιστρέψετε το προϊόν για την πίστωση του ποσού ώστε να προχωρήσετε σε νέα παραγγελία.


Πως μπορώ να προχωρήσω σε επιστροφή της παραγγελίας μου?

Στην IRCO είμαστε περήφανοι που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε την εμπειρία αγοράς σας όσο το δυνατόν ευκολότερη. Ωστόσο έχουμε καταστήσει τη πολιτική επιστροφής μας πολύ απλή. Εάν είστε δυσαρεστημένος με κάποιο προϊόν το οποίο αγοράσατε από εμάς, μπορείτε να προχωρήσετε στην επιστροφή του εντελώς δωρεάν στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία μέσα σε 28 ημέρες από την αποστολή και θα σας εκδώσουμε ένα πιστωτικό του κόστους του προϊόντος.

Η διεύθυνση αποστολής για την επιστροφή αναγράφεται στα στοιχεία επικοινωνίας μας. Θα σας παρακαλούσαμε να τυλίξετε το δέμα προσεκτικά προς αποφυγή ζημιάς.
Για όλα τα ελαττωματικά προϊόντα θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε εντός 7 εργάσιμων από την παράδοση.
Θα προτείναμε να κρατήσετε το αποδεικτικό αποστολής της επιστροφής. Έπειτα θα προχωρήσουμε σε πίστωση του ποσού βάσει της αρχικής μεθόδου πληρωμής. Παρακαλούμε για 3-5 εργάσιμες ημέρες για την εμφάνιση της πίστωσης στο λογαριασμό σας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη πολιτική επιστροφών μπορείτε να βρείτε εδώ: link


Πως γίνεται η πίστωση στο λογαριασμό μου?

Για την ικανοποιητική ολοκλήρωση της πολιτικής επιστροφών το αντίστοιχο τμήμα θα προχωρήσει σε πίστωση του ποσού, με βάσει της αρχικής μεθόδου πληρωμής π.χ. πιστωτική κάρτα. Παρακαλούμε για 3-5 εργάσιμες ημέρες για την εμφάνιση της πίστωσης στο λογαριασμό σας. Εάν δεν έχει πραγματοποιηθεί η πίστωση μέσα σε αυτό το διάστημα παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο store@filofax.gr.